Finns det en rädsla att stanna upp? Lyssna när Rita Borenstein och jag pratar om pausen

26.02.2023

Lyssna på avsnittet nr 40 där jag gästar Ritas kanal "Passion för själen"

Ritas program berör hennes intresse område, sådant som gör henne nyfiken. Hon skriver själv; "Jag älskar min själ och allt den rör vid" I hennes Youtube kanal delar hon med mig av sin passion för själens visdom och skönhet. Det var kul och värdefullt att medverka.

Vi pratar bland annat om att tvätta "mindet" och om att hämta andan plus mycket annat.

https://youtu.be/fHseChYrmgE

#pausfågel #pausen #självledarskap #blidinpausfågel #pauskalender #mindfulness #planterapausenidittvardagsliv #pausfågelutbildning #slowdowncoach 

© 2021 Uhlin AB
Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång